Pavarësisht nëse dëshironi të rekrutoni donatorë të rinj të qelizave staminale në mbështetje të një pacienti të caktuar (ne e quajmë këtë një 'thirrje pacientit'), të mbledhni para për të financuar donatorë të rinj ose të rrisni ndërgjegjësimin e miqve dhe rrjeteve tuaja, ne jemi këtu për t'ju ndihmuar.
Përfshirja në një apel mund të ndihmojë në arritjen e audiencave të reja dhe në krijimin e ndërgjegjësimit shumë të nevojshëm për punën tonë. Megjithatë, ju dëshironi të përfshiheni, ne jemi këtu për të ndihmuar në çdo hap të rrugës me:
Ju lutemi na kontaktoni - na telefononi në numrin tonë pa pagesë 08000 8888 ose në celular +389 71 212233 për të gjetur mënyrën më të mirë për të ndihmuar.
Një vend i mrekullueshëm për të filluar përhapjen e fjalës është në mediat sociale ku miqtë dhe rrjetet tuaja mund ta marrin mesazhin edhe më tej. Pra, ne kemi mbledhur disa këshilla kryesore për t'ju ndihmuar të përfitoni sa më shumë nga mediat sociale dhe të merrni sa më shumë njerëz të ndajnë të jetë e mundur.
Bëjeni atë personale
Krijimi i një faqeje në Facebook është një vend i shkëlqyeshëm për të filluar - jepini një emër dhe shtoni një foto për ta bërë atë personale (selfiet ose fotot e telefonit janë absolutisht të shkëlqyera) dhe sigurohuni që ta ndani me ne ose tagoni @SFSMDR në mënyrë që të mund t'ju ndihmojmë ju përhapni fjalën.
Çfarë emri duhet të zgjedh?
Zgjidhni një emër që pasqyron me të vërtetë kush jeni dhe çfarë po bëni - dhe nëse është gjithashtu i paharrueshëm, kjo është e mrekullueshme, pasi do të gjendeni dhe do të ndiqeni lehtësisht. Për shembull, 'Shpresë për Violetën' ose 'Ndeshje për Boris'.
Jeta në kamera
Ndarja e fotografive është gjithmonë tërheqëse dhe do ta bëjë faqen tuaj të dallohet për të gjitha arsyet e duhura. Ju gjithashtu mund të ndani video drejtpërdrejt në Facebook, ose përditësime filmash dhe klipe falënderimi për ndjekësit tuaj. Vetëm mbani në mend se jo të gjithë dëshirojnë që fotografia e tyre të ndahet, kështu që gjithmonë përpiquni të merrni miratimin përpara se të postoni – kërkoni miratim përpara se të postoni me një mesazh privat, email, apo edhe më mirë personalisht.
Mbaje të përditësuar
Mos harroni të vazhdoni të përditësoni faqen tuaj me lajme në lidhje me fushatën tuaj, fotot, momentet e mbledhjes së fondeve dhe lidhjet me lajmet përkatëse. Kjo do të ndihmojë për të siguruar që faqja juaj të vazhdojë të shfaqet në burimet e lajmeve të njerëzve, duke lejuar që historia juaj të arrijë audiencë të re.
Si ne
Sigurohuni që të 'pëlqeni' faqen SFSMDR në mënyrë që ne t'ju mbështesim – dhe na tregoni nëse dëshironi që ne ta ndajmë faqen tuaj me ndjekësit tanë. Shikoni faqet tona në Facebook për të parë se çfarë po postojnë të tjerët në https://www.facebook.com/sfsmdr.
Është mirë të ndajmë
Për ta bërë përmbajtjen tuaj sa më të ndashme që të jetë e mundur, shtoni foto, lidhje dhe mesazhe personale për të tërhequr vërtet vëmendjen dhe për ta bërë të lehtë që pacientët dhe familjet e tjera t'ju gjejnë dhe t'i bashkohen një komuniteti mbështetës.
Më poshtë janë disa fakte dhe statistika kryesore që mund t'ju duken të dobishme. Për më shumë informacion, na kontaktoni në emailin tonë ose në numrin pa pagesë 080008888.
SFSMDR përdor regjistrin e tij për të përshtatur donatorët e mundshëm të qelizave staminale me pacientët me kancer të gjakut që kanë nevojë të dëshpëruar për një transplantim të qelizave burimore.
Ne kemi nevojë për më shumë burra të moshës 18-51 vjeç që të regjistrohen pasi ata janë të nënpërfaqësuar në regjistër. Të rinjtë aktualisht përbëjnë vetëm 18% të regjistrit tonë, por ata ofrojnë një 55% mahnitëse të të gjitha donacioneve.
Të rinjtë gjithashtu kanë më shumë gjasa të zgjidhen për të dhuruar pasi ato ofrojnë rezultate më të mira për pacientët dhe kanë më pak gjasa të kenë probleme shëndetësore afatgjata të cilat mund të vonojnë ose parandalojnë dhurimin.
Ne kemi nevojë urgjente për më shumë njerëz me prejardhje etnike të pakicave për t'u regjistruar si donatorë të qelizave staminale (shqiptarë, vllehë, romë, turq, serbë, myslimanë maqedonas dhe të tjerë).
Vetëm 0.12% nga qytetarët në Republikën e Maqedonisë janë të regjistruar si donatorë potencialë të qelizave staminale kundrejt 13% qytetarëve të Qipros (108 herë më shumë), 12% në Izrael (100 herë më shumë), 9% në Gjermani (75 herë më shumë), 1.5% në Kroacia (12,5 herë më shumë) dhe 1,01 TP2T në Slloveni (8,3 herë më shumë).
Rreth 90% e transplanteve të qelizave staminale (palca) kryhen duke mbledhur qeliza staminale nga gjaku periferik (PBSC). Kjo procedurë është e ngjashme me dhurimin e gjakut. Duhen rreth 5 orë për këtë procedurë të thjeshtë ambulatore. 10% të tjera të transplanteve të qelizave staminale kryhen duke mbledhur qeliza staminale nga legeni.
Pas hyrjes në regjistër, ju keni një shans 1 në 800 për t'u thirrur për të dhuruar. Por, shansi juaj për t'u zgjedhur për dhurim varet nga mosha dhe gjinia juaj. Një i ri i moshës 16-30 vjeç ka një shans 1 në 200 për t'u zgjedhur për dhurim.
Për t'u regjistruar në regjistrin tonë, duhet të jeni 18-50 vjeç, të keni më shumë se 50 kg dhe të jeni në gjendje të mirë shëndetësore.
Ekzistojnë tre lloje kryesore të kancerit të gjakut - leucemia, limfoma dhe mieloma.
Kanceret e gjakut janë kërcënues për jetën pjesërisht sepse ndalojnë sistemin imunitar të një personi të funksionojë siç duhet.
Kur sistemi imunitar i dikujt dëmtohet rëndë, ai mund të vdesë nga një infeksion që trupi i tyre normalisht mund ta luftojë.
Mesatarisht, 104 persona në ditë diagnostikohen me kancer në gjak.
Ky është një person çdo 14 minuta.
Të gjitha qelizat e gjakut e kanë origjinën nga palca e eshtrave nga i njëjti lloj qelizash, të quajtura qeliza burimore të gjakut.
Një transplantim i qelizave burimore të gjakut (ose palcës kockore) mund të zëvendësojë sistemin imunitar të dëmtuar të personit nga kanceri i gjakut - por vetëm nëse lloji i indit të dhuruesit përputhet.
Për shumë njerëz me kancer të gjakut, transplantimi është shansi i tyre i fundit për jetën.
Transplantimi funksionon duke marrë qeliza burimore gjaku nga një dhurues i shëndetshëm dhe duke ia dhënë ato dikujt me kancer në gjak ose me një çrregullim gjaku.
Dhuruesi dhe marrësi duhet të kenë të njëjtin lloj indi. Duke qenë se ka miliona kombinime të ndryshme, gjetja e një ndeshjeje të përshtatshme është shumë e ndërlikuar.
Ne kemi nevojë urgjente për më shumë njerëz për t'u bashkuar me regjistrin tonë në mënyrë që të mund të ofrojmë më shumë ndeshje dhe të shpëtojmë më shumë jetë.
Si një organizatë bamirëse, ne kemi nevojë për më shumë fonde për të rritur punën tonë për shpëtimin e jetës. Zgjerimi i regjistrit tonë të donatorëve kushton para.
Sa më shumë fonde të kemi, aq më shumë jetë mund të shpëtojmë.
Jepini një emër
Sigurohuni që të zgjidhni një emër përdoruesi përkatës, në mënyrë që njerëzit të dinë se kush jeni dhe t'ju gjejnë lehtësisht. Thuaj 'përshëndetje' duke etiketuar @SFSMDR – në këtë mënyrë ne mund t'ju ndihmojmë në përhapjen e fjalës.
Hashtag atë
E njëjta gjë vlen edhe për një hashtag #. Etiketoni postimet tuaja me fjalë ose fraza përkatëse, në mënyrë që ato të gjenden lehtësisht. Ju gjithashtu mund të etiketoni personazhe të famshëm përkatës dhe të pyesni nëse ata mund t'ju ndihmojnë për të marrë fjalën. Hidhni një sy përreth se çfarë po bëjnë njerëzit e tjerë për t'ju ndihmuar të filloni.
E shkurtër dhe e ëmbël
Mbajeni të shkurtër dhe të ndashëm dhe cicërojini sa herë të dëshironi për të krijuar ndjekës dhe për ta nisur me të vërtetë bisedën.
Fondacioni Shkencor SPIROSKI është themeluar më 03.02.2002.
Regjistruar ne Regjistrin Qendror per Fondacione me UBIN: 5889243 dhe TVSH: 4030004519877
Adresa e regjistruar: rr. Rajko Zhinzifov br. 48, 1000 Shkup, Republika e Maqedonisë
Biskotë | Kohëzgjatja | Përshkrim |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 vit | I vendosur nga shtojca e Pëlqimit për Cookie GDPR, kjo cookie përdoret për të regjistruar pëlqimin e përdoruesit për skedarët e skedarëve në kategorinë "Reklamim". |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 muaj | Kjo kuki është caktuar nga shtojca GDPR e Pëlqimit për Cookie. Kuki përdoret për të ruajtur pëlqimin e përdoruesit për skedarët e skedarëve në kategorinë "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-funksional | 11 muaj | Kuki është caktuar me pëlqimin e skedarëve GDPR për të regjistruar pëlqimin e përdoruesit për skedarët e skedarëve në kategorinë "Funksionale". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 muaj | Kjo kuki është caktuar nga shtojca GDPR e Pëlqimit për Cookie. Cookies përdoren për të ruajtur pëlqimin e përdoruesit për cookies në kategorinë "Të nevojshme". |
cookielawinfo-checkbox-të tjerët | 11 muaj | Kjo kuki është caktuar nga shtojca GDPR e Pëlqimit për Cookie. Cookie përdoret për të ruajtur pëlqimin e përdoruesit për cookie-t në kategorinë "Të tjera. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 muaj | Kjo kuki është caktuar nga shtojca GDPR e Pëlqimit për Cookie. Kuki përdoret për të ruajtur pëlqimin e përdoruesit për skedarët e skedarëve në kategorinë "Performanca". |
CookieLawInfoConsent | 1 vit | Regjistron gjendjen e butonit të paracaktuar të kategorisë përkatëse dhe statusin e CCPA. Ai funksionon vetëm në koordinim me cookie-n kryesore. |
elementor | kurrë | Kjo cookie përdoret nga tema e WordPress e faqes në internet. Ai i lejon pronarit të faqes në internet të zbatojë ose ndryshojë përmbajtjen e sajtit në kohë reale. |
viewed_cookie_policy | 11 muaj | Kuki është vendosur nga shtojca e Pëlqimit për Cookie GDPR dhe përdoret për të ruajtur nëse përdoruesi ka pranuar ose jo përdorimin e skedarëve të personalizimit. Nuk ruan asnjë të dhënë personale. |
Biskotë | Kohëzgjatja | Përshkrim |
---|---|---|
_ga | 2 vjet | Kuki _ga, i instaluar nga Google Analytics, llogarit të dhënat e vizitorëve, sesioneve dhe fushatës dhe gjithashtu mban gjurmët e përdorimit të faqes për raportin analitik të sajtit. Kuki ruan informacionin në mënyrë anonime dhe cakton një numër të krijuar rastësisht për të njohur vizitorët unikë. |
_ga_EMGDKLY6DS | 2 vjet | Kjo cookie është instaluar nga Google Analytics. |
_gat_gtag_UA_229950961_1 | 1 minutë | Vendosur nga Google për të dalluar përdoruesit. |
_gid | 1 dite | Instaluar nga Google Analytics, cookie _gid ruan informacione se si vizitorët përdorin një faqe interneti, duke krijuar gjithashtu një raport analitik të performancës së sajtit. Disa nga të dhënat që mblidhen përfshijnë numrin e vizitorëve, burimin e tyre dhe faqet që ata vizitojnë në mënyrë anonime. |
Pëlqimi | 2 vjet | YouTube e vendos këtë cookie nëpërmjet videove të integruara në youtube dhe regjistron të dhëna statistikore anonime. |
Biskotë | Kohëzgjatja | Përshkrim |
---|---|---|
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 muaj 27 ditë | Një cookie e vendosur nga YouTube për të matur gjerësinë e brezit që përcakton nëse përdoruesi merr ndërfaqen e re apo të vjetër të luajtësit. |
YSC | sesioni | Cookie YSC vendoset nga Youtube dhe përdoret për të gjurmuar shikimet e videove të ngulitura në faqet e Youtube. |